Programowanie obiektowe

Rozpocznij karierę jako programista

Z pewnością każdy może przeczytać na stronach internetowych o zawodach, które tak właściwie są najbardziej opłacalne. Do tego grona należy zaliczać programistów.

Czy grupie zawodowej jaką są Informatycy płaci się jedynie za patrzenie cały dzień przed monitor? Oczywiście, że nie. …

Programowanie obiektowe

Klasyczny model ISO/OSI

W sieciach komputerowych należy wyróżniać dwa modele. Jeden to TCP/IP a drugi to ISO/OSI.

Na czym polega model ISO/OSI a także na czym on polega? Przede wszystkim warto uświadomić sobie to, że on został dopracowany do tego aby przedstawiać wymianę …

Programowanie obiektowe

O medium transmisyjnym słów kilka

Z pewnością każda osoba na co dzień korzysta z Internetu. Na pewno wszyscy mieli już styczność z pojęciem jakim jest sieć komputerowa. Jednak co oznacza ten skrót w praktyce? Przede wszystkim należy powiedzieć o tym, że sieć komputerową należy określać …

Programowanie obiektowe

Sieci komputerowe, dwa rodzaje

Warto się bliżej zapoznać zagadnieniom związanym z Internetem. W tym przypadku należy się zastanowić nad rodzajami sieci.

Jako pierwszą należy wyróżniać sieć rodzaju peer-to-peer z języka angielskiego to jest p2p a chodzi dokładnie a partnerskie połączenie. Na czym dokładnie polega …

Programowanie obiektowe

Który język programowania na początku kariery

Na co powinien zdecydować się prawdziwy amator programowania, na jaki język powinien poświęcić największą liczbą czasu. Czy po przeczytaniu pół godziny jakiegoś tutorialu z C++ powinien następnie zabrać się za naukę języka C#. Oczywiście, że nie. Jest to niestety błędne …

Programowanie obiektowe

Jak należy wyróżniać prototypy

W programowaniu obiektowym można wyróżniać dwa najważniejsze podtypy. Do pierwszego z pewnością należy wyróżnić takie, które oparte jest na tych typach a jeśli chodzi o te drugie to tutaj warto przytoczyć te w których najważniejszą rolę odgrywają prototypy. Wracając jednak …

Programowanie obiektowe

Klasy i programowanie

Używając w swoim kodzie programu obiektowości nie sposób przytoczyć przykład dziedziczenia. Na czym właściwie polega ten mechanizm. To w dużej mierze współdzielenie funkcjonalności pomiędzy poszczególnymi klasami. Na samym początku trzeba przytoczyć teoretycznych zagadnień, które w dużej mierze dotyczyć się będą …