Strony
Wpisy podzielone na kategorie
- Kategorie: Aplikacje
- Kategorie: Gry
- Kategorie: Nauka
- Kategorie: Programowanie obiektowe
- Programowanie – nie takie trudne
- Wybranie odpowiedniego kierunku
- Zainteresowanie programowaniem komputerowym
- Co to jest HTML?
- Podstawowa budowa komputera – bazowa z czego się składa
- Ogólny podział komputerów
- Czym jest ITIL?
- UML, pomocny standard do tworzenia kodu programów
- Programowanie strukturalne i obiektowe jakie są plusy i minusy
- Wybór komputera dla programisty – które parametry są najważniejsze
- Rozpocznij karierę jako programista
- Klasyczny model ISO/OSI
- O medium transmisyjnym słów kilka
- Sieci komputerowe, dwa rodzaje
- Dlaczego postawić na Jave?
- Błędy początkujących programistów
- Czy każdy może zostać programistą?
- Który język programowania na początku kariery
- Jak należy wyróżniać prototypy
- Klasy i programowanie
- Kolejny aspekt programowania obiektowego
- Na czym polega hermetyzacja
- Na czym polega abstrakcja
- Kategorie: Programowanie skryptowe